HTML

VALAMI NAGYON NEM KEREK

Az ember hagyja, hogy szeretetét vágyai mutálják, Ezért ripacs marad az élet színpadán, s itt is csak hiszi, hogy emelt fővel jár.

Friss topikok

Linkblog

Disznó vírus

2010.01.05. 03:27 manon

Milyen szép elnevezést adtak a disznó vírusnak, H1N1 lett a neve.

Mindez azért van, hogy majd meg tudjuk különböztetni a H1N2-től, a H1N3-tól, netán a H2N1, vagy H2N2….-től. A sor végtelen lehet, minthogy az emberi cselekedeteknek is ez a határa”.

Az egészségügyben dolgoztam hosszú évekig, és szent meggyőződésem volt, hogy képes leszek segíteni az embereknek. Sok áldozatkész, becsületes, a beteg érdekében magát nem kímélő orvossal találkoztam, de valami mégis eltántorított ettől a pályától. A sorsom!-de így utólag azt mondom, jól tette.

Azóta megismerkedtem a keleti orvostudománnyal, és általa a világ is más lett körülöttem. A legjelentősebb változás az volt, hogy a betegségtudat fogalmát az egészségtudatra felcseréltem. A gyógyszereket természetes gyógymódokra. A gyarló emberi tulajdonságokat megpróbáltam kiirtani magamból, hogy nemcsak a testemben, a lelkemben is harmóniát teremtsek, de egyszer, 2000-ben valamit nagyon elrontottam.

Válás után voltam, a gyermekeim apa nélkül. Volt férjem az elérhetőségét sem volt hajlandó megadni. Mindez egyik napról a másikra történt.

Így fordulhatott elő, hogy egy felejthetetlen vírust beengedtem az életembe, a családomba.

Tünetek: Hirtelen nagyon magas láz, és nem jön a levegő csak behúzott hassal.

Hihetetlenül gyenge általános állapot.

A családot sem voltam képes ellátni, a barátok, barátnők mind eltűntek. Csupán egy idegen jött el minden nap, hogy kiszolgáljon bennünket, azóta is áldom a nevét. A gyerekeimhez többször is orvost kellett hívni, de magamat is kénytelen voltam már megnézetni, mert annyira rosszul voltam. A kezelés sem maradt el.

Az egyik gyerekem bal tüdőfelének 2/3-a gyulladásban volt, amit röntgenfelvétel is bizonyított. A másik gyermekem gyorsan kigyógyult belőle, a harmadik meg se kapta.

Talán már akkor is létezett ez a disznó vírus!!!!???

Akkor még nem léptünk be az EU-ba, az Internet sem volt annyira elterjedve, így rosszul voltunk informálva. Sajnos nem tudtam hány fertőzés volt akkor?! Sőt az sem volt hallottam, hogy Mari néni Vásárosakármin, Karcsi bácsi Kiskunmiegymáson elkapta-e az a vírust, ami nekünk volt, és azt sem tudtam melyik faluban ki, miben, mikor és miért halt meg?

Ma az információ szuper sebességgel terjed, így érthető, hogy az oltóanyag már akkor rendelkezésünkre áll, amikor a járvány még gondolatban sem fogalmazódik meg. Az oltóanyag olcsó, csupán 500,-Ft az ára, de az adakozással együtt összesen 3000,-Ft-ot kell fizetni. Az állam is oly mértékben gondoskodik rólunk, hogy a teljes médiát áthatva, karjaival beborítva, a fenyegetettség és félelem érzetét erősítve, kedves szavakkal azt sugallja, sokkolja, belénk ülteti: Fizetni és oltatni kell! Muszály!

Hirtelen milyen fontos lett minden. Az oltóanyag eladásából, a pánikkeltésből származó nyereség vajon kinek a zsebébe, vagy talán off-shore cégébe vándorol? Ki az, aki ennyire szívén viseli a nép sorsát?

Mindenesetre van elég eset , amikor a injekció ellenére ágynak esett emberek nem értik- miért is oltatták be magukat?!

Hallgatunk arról is, hogy kiegyensúlyozott életvitellel és megfelelő táplálkozással, ha szükséges vitamin és ásványianyag pótlással felkészíthetjük immunrendszerünket a kórokozókkal vívott sikeres csatákra.

Ó állami gondoskodás! Nem a disznóvírustól kell megóvni a lakosságot, hanem az embertelen élettől.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://manon.blog.hu/api/trackback/id/tr101647344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása