Egy bankot ajánlottam a múlt héten névtelen barátaimnak. Alapítottak egy céget, és szerettek volna a kötelező előírásnak eleget tenni, csak egy bankszámlát nyitni, csak egy legolcsóbb céges számlát.
Gyanútlanul bementek a kiszemelt helyre, és odaadták a papírokat. A bank középkorú alkalmazottja unottan átvette tőlük a még festékszagú dokumentumokat, majd 5 perc várakozási idő után visszaadta, és közölte, "ügyfélpolitikai okokra való hivatkozással nem nyithatnak számlát!!!".
Az indok természetesen nem kielégítő, dehát megszokhattuk már, hogy a banknak jogában áll indoklás nélkül, vagy érthetetlen, semmitmondó magyarázattal visszautasítani az ügyfeleket.
A bankoknak jogában áll az alázás, az ügyfélnek jogában áll az elfogadás, és a lehajtott fővel való elkullogás,... és ez így van jól!
A történet a csodával határos módon mégis aznap rendeződött.
A bank megkönnyebbült, hiszen az ügyfélköre nem nőtt tovább.
Barátaim pedig megfogadták, hogy ennek a banknak a küszöbét soha többé nem lépik át, sőt erre buzdítanak másokat is.
Happy end van? IGEN!
A szomszédban volt egy másik bank, ahol ügyfélpolitikai okokból szívesen fogadták őket.